Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

πάμε για comeback!



Με ..τσαλαπατημένα φτερά κάνω μια νέα αρχή.. Εδώ.
Σ' ένα καινούργιο 'σπιτικό', σε μια νέα γειτονιά.

Το παλιό χάθηκε. Πέρασε από πάνω του ένα τεράστιο delete και το έστειλε στη σφαίρα της λήθης. Μαζί μ' αυτό και όλους τους θησαυρούς μου που είχα καταθέσει εκεί.. Σκέψεις, συναισθήματα, ιδέες..
Θα μου πεις, οι ιδέες δεν χάνονται, χάνονται; Όχι. Χάνεται όμως η στιγμή της δημιουργίας τους...

Οι όποιες προειδοποιήσεις δεν μ' έφτασαν έγκαιρα για να προλάβω να περισώσω ό,τι μπορούσα. Τα 'χασα όλα. Και όχι, δεν το έχω ακόμα αποδεχθεί.. ακόμα με πληγώνει η σκέψη.

Μα είπα να κάνω μια νέα αρχή. Εδώ. 
Με νέα χρώματα, νέο αέρα, νέες εμπνεύσεις.
Πετάω από πάνω μου τις κουρελιασμένες θύμισες κι ανοίγω εδώ τα φτερά μου. Ξανά.

Με ένα 'Καλησπέρα σας, καλωσήρθα!' λοιπόν, ανοίγω το 'εδώ μου blog'. 
Καλωσήρθατε στον κόσμο μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου