Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

απογευματινά θησαυράκια





Μπροστά σ' ένα απογευματινό φλυτζάνι καφέ, μια αναδρομή της μέρας στα θέματα του γραφείου. Τι πρόλαβα να τελειώσω, τι μένει για αύριο, τι νέες εκκρεμότητες θα βγουν αύριο, τι δουλειές έχουν να γίνουν τώρα στο σπίτι..
Τα πιτσικόκια έχουν ακόμα διάβασμα, ποιος θα πάει τον μεγάλο στο φροντιστήριο, χρειαζόμαστε και λίγο σούπερμάρκετ, βαρύς βγήκε ο καφές...



Τις σκέψεις διακόπτει ένα γάργαρο παιδικό γέλιο από το μέσα δωμάτιο..
Χάθηκαν όλες οι έννοιες από το νου κι έμεινα να αφουγκράζομαι τα γέλια..

Με κάποια χαζή αφορμή διέκοψαν το διάβασμά τους, κάτι θα είπαν μεταξύ τους, γέλια..
Έχω τόσο ανάγκη κι εγώ από ένα αστείο τώρα.. μα όχι, δεν πάω μέσα, άστους τους.. 
Γελούν ακόμα.. 

Προσπαθώ να αποτυπώσω τη στιγμή.. πριν χαθεί σύντομα στη λήθη της καθημερινότητας..


..Άκου. 
Ντουλάπι βιβλιοθήκης ανοίγει-κλείνει..
Και να 'σου ο μικρός με ένα φυλλάδιο του σχολείου στο χέρι.
'Μαμά, να σε ρωτήσω κάτι;"
Μια μικρή βοήθεια σε μια άσκηση της Γλώσσας. Του εξήγησα..

Κι έφυγε πίσω, προς το γραφείο τους χοροπηδώντας και σιγο-τραγουδώντας...


Μα για ποιες έννοιες τελικά μου μιλάς;....




9 σχόλια:

  1. Πού θα μας πάει Σμαραγδούλα μου, θα το πάρουμε το μάθημα μας και όταν είναι και από παιδιά, σαν να γίνεται πιο ανάλαφρο ή όχι;

    ΑΦιλάκια σε όλους σας και πιο πολύ στην μαμαπιτσικοκού! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την πιο όμορφη καλησπέρα μου Άιναφετς!
    κάπως έτσι είναι, όντως..

    Μερικές φορές σκέφτομαι, πόσο απίστευτη δύναμη μας δίνουν αυτά τα πλάσματα, τα 'παιδιά'.. Δεν έχουν ιδέα το πόσο μεγάλη κινητήρια δύναμη είναι για την ψυχολογία των ενηλίκων... (κι ας μην το συνειδητοποιούμε ούτε εμείς οι ενήλικες τις περισσότερες φορές..)
    ..χμμ.. παιζάκια..

    (επίσης, γελάω ακόμα με το 'μαμαπιτσικοκού'!!!) χαααχααχα!

    Μαμαδοφιλούδια λοιπόν!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Προσπαθώ να αποτυπώσω τη στιγμή.. πριν χαθεί σύντομα στη λήθη της καθημερινότητας.."

    Κοίτα τώρα τι βίωσες Σμαράγδα μου! Την στιγμή! Αυτή τη μαγική στιγμή που ως δια μαγείας εξαφάνισε κάθε έγνοια και εξάλειψε κάθε βάρος.
    Οι στιγμές με τα παιδιά μας είναι ανεκτίμητες. Έχουν το δικό τους ειδικό βάρος και επίδραση. Λειτουργούν ιαματικά στη ζωή μας.
    Μας γεμίζουν ανάσα και φορτώνουν τη διάθεσή μας.
    Πάντα να τις απολαμβάνεις καλή μου φίλη.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιαματικά! Ναι, αυτό είναι!
      Εχεις δίκιο Γιάννη μου-- ανεκτίμητες στιγμές...
      Ευτυχώς, πολλές φορές, μένουν χαραγμένες στην ψυχή μας -κι ας χάνονται από την μνήμη μας.. Μένουν πάλι μαζί μας -κομμάτι μας..

      καλό σου -κι ανέμελο- βράδυ :)

      Διαγραφή
  4. Μα όντως ποιες εννοιες βρε Σμαραγδούλα μου; ενα παιδικό γέλιο και φφφφσσστ εφυγαν στην στιγμή..
    Μακαρι να είναι έτσι ολες οι στιγμες σου...αγαπησιαρικες και χαμογελαστες...
    Για τις εγνοιες θα βρεθει καιρός αργότερα.. φιλια..!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααχχχ.. μου το 'λεγαν κι οι γονείς μου Συνονόματη-Ρούλα: 'όταν θα σου χαμογελάσει το παιδί σου, όλα τ'άλλα θα τα ξεχνάς' --και σκεφτόμουν πόσο υπερβολικοί ήταν -(μα είναι δυνατόν να ξεχνάς τα προβλήματά σου επειδή κάποιος απλά χαμογέλασε;; )
      ..αααχχχ ..Πόσο αληθινό!
      Όπως λες: στην στιγμή χάνονται όλα τ'άλλα -και μένεις να ταξιδεύεις στο γάργαρο γέλιο τους...!

      Ομορφη Κυριακή να έχεις!

      Διαγραφή
  5. Και να δεις Σμαραγδούλα μου, όταν μεγαλώσουν με το καλό, πόσο μεγαλύτερη αξία θα παίρνουν αυτές οι στιγμές, για σένα.
    Αλλά έτσι είναι οι μανούλες. Δεν ξεχνούν ποτέ.
    Καλό Σαββατοκύριακο...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω, αγαπημένη μου Μαρία,
      Φοβάμαι μήπως όσο μεγαλώνουν, αυτές οι μικρές, καθημερινές στιγμές χαθούν... κι αντικατασταθούν από άλλες πιο πρόσφατες..
      Σαν όνειρο μου φαίνεται ο καιρός που χώραγαν τοσοδούλικα μπε-μπε στην αγκαλιά μου..
      ..Μα κάτσε.. σαν δίκιο να 'χεις τελικά.. Οι μανούλες θυμούνται πάντα...

      Σου στέλνω την πιο όμορφη Κυριακάτικη Καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. As reported by Stanford Medical, It's in fact the one and ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh on average 19 KG less than we do.

    (And realistically, it is not related to genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING about "how" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", not "what"...

    Click this link to discover if this easy questionnaire can help you release your true weight loss potential

    ΑπάντησηΔιαγραφή