Και να 'μαι εδώ,
χαμένη στις σκέψεις και πάλι,
όλων αυτών των λιστών, των δουλειών, των πρέπει, των πότε..
Για μια στιγμή, το μυαλό ταξιδεύει
ονειροπολώντας πάλι για εκείνη την αργότερη ζωή...
χαμένη στις σκέψεις και πάλι,
όλων αυτών των λιστών, των δουλειών, των πρέπει, των πότε..
Για μια στιγμή, το μυαλό ταξιδεύει
ονειροπολώντας πάλι για εκείνη την αργότερη ζωή...
Εκείνη που θα έρθει, μετά τις δουλειές, τις υποχρεώσεις, τα τρεχάματα..
Εκείνη των ύστερων χρόνων...
Βλέπω τον εαυτό μου εκεί,
Εκείνη των ύστερων χρόνων...
Βλέπω τον εαυτό μου εκεί,
Να κάθομαι μπροστά από ένα παράθυρο με θέα τη θάλασσα,
σε κάποιο κυκλαδίτικο, λιτό χωριατόσπιτο,
σε κάποιο κυκλαδίτικο, λιτό χωριατόσπιτο,
ατμοσφαιρικό,
λουσμένο με όλο το φως του φθινοπώρου.
λουσμένο με όλο το φως του φθινοπώρου.
Χωρίς τον θόρυβο της καθημερινότητας, και τις ανησυχίες της,
μόνο η γλυκιά ηρεμία μιας πολυαναμενόμενης μοναξιάς
και η ακινησία ενός χειμωνιάτικου, αιγαιοπελαγίτικου νησιού.
μόνο η γλυκιά ηρεμία μιας πολυαναμενόμενης μοναξιάς
και η ακινησία ενός χειμωνιάτικου, αιγαιοπελαγίτικου νησιού.
Βλέπω τον εαυτό μου εκεί,
να κοιτάζω τη θέα,
την ατελείωτη, τραχιά θάλασσα,
τους μαγικούς ανοιχτούς ουρανούς,
να κοιτάζω τη θέα,
την ατελείωτη, τραχιά θάλασσα,
τους μαγικούς ανοιχτούς ουρανούς,
εμπνευσμένη,
μπροστά από τα γραπτά μου -εκείνα που πάντα έμεναν εγκλωβισμένα από την ρουτίνα, στις γωνιές του μυαλού μου,
μπροστά στους πίνακες -με πινελιές που πάντα ήθελα να ελευθερώσω
μπροστά στους πίνακες -με πινελιές που πάντα ήθελα να ελευθερώσω
Ακριβώς όπως ονειρευόμουν..
Ιδανικό, ε;
Μα, αλίμονο! αντ’αυτού... ένας μικρός απόηχος...
..εκεί.. ανάμεσα στα πινέλα, τα μολύβια, τους καμβάδες,
στιγμιαία αναπολώ τις καλές, παλιές εποχές του τώρα,
τις γεμάτες ζωή και πράγματα να κάνω,
ανθρώπους να μιλήσω,
φίλους ν’αγκαλιάσω,
μέρη να επισκεφθώ.
τις γεμάτες ζωή και πράγματα να κάνω,
ανθρώπους να μιλήσω,
φίλους ν’αγκαλιάσω,
μέρη να επισκεφθώ.
Tελικά ποιος είναι ο μεγαλύτερός μου καημός;............


Αχ καρδιά μου, αυτήν την αναμονή την είχα και εγώ σαν πήρα τη σύνταξη. Για να μην είμαστε όμως μόνο της γκρίνιας. Όσα έκανα αυτά τα ελεύθερα χρόνια δεν είχαν καν την ποιοτική δημιουργία των προηγουμένων! Εκείνο που πονάει; Αυτό που μας έκαναν! Να μην μπορούμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια. Να φτάνει 15 ο μήνας και να αναζητούμε ...πόρους. Αυτό είναι ξεπεσμός και δουλεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καλησπέρα μου, Σμαραγδούλα.
Hello-hello, Γιάννη μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό ακριβώς σκέφτομαι κι εγώ.. Τον ελεύθερο χρόνο που θα δίνει ευκαιρία για δημιουργία, μα και την έλλειψη έμπνευσης από την πολυάσχολη καθημερινότητα..
Και το σημαντικότερο, όπως είπες, τον οικονομικό ξεπεσμό της σύνταξης --η οποία, σημειωτέον για την 'σειρά' μου, θα είναι απολύτως αναξιοπρεπής και σε μεγάλο όριο ηλικίας.... Τι να πούμε; όσο το συζητάω χειρότερο γίνεται..
Ας κρατήσουμε την γλύκα του καλοκαιρινού πρωινού και ας πορευτούμε με το κεφάλι ψηλά.
Την πολλή και όμορφη Καλημέρα μου :)