Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

γλυκιά χειμωνιά



Έμοιαζε με μια βαρετή, χειμωνιάτικη Πέμπτη, αλλά, βρήκα ευκαιρία!

Με μια ζεστή κούπα μυρωδάτου καφέ, ατενίζω τον ..χμμ, γκρίζο και μπόλικα χειμωνιάτικο ουρανό.
Ήταν όντως, η τέλεια ευκαιρία να επισκεφθώ παλιούς φίλους, που έφτιαξαν εδώ, το 'νέο' τους σπιτικό. Και θυμήθηκα πόσο μου είχαν λείψει..
Έτσι, λοιπόν. Με μια ζεστή κούπα μυρωδάτου καφέ, ταξίδεψα στις στιγμές τους και τον κόσμο τους.. 





Η ώρα πέρασε..
Ξεκινάω πιο αργούτσικα σήμερα δουλειά, οπότε το χάρηκα αυτό το λίγο 'εδώ'.. :)
Με λίγο κουράγιο και απρόθυμη διάθεση, λέω να ετοιμαστώ να φύγω. 
Βουρ για δουλειά λοιπόν, πάμε!  


2 σχόλια:

  1. Τα ταααν Ήρθα!!! Δεν λές που βρήκες λίγο χρόνο, χαμπάρι δεν είχα πάρει πως ήρθες πριν από ένα μήνα και τα έχεις χάσει όλα Δεν πειράζει θυμάμαι εγώ, πόσο όμορφα γράφεις και πως παίζεις με πρίγκιπες και τους κάνεις γύρω γύρω και όσα δεν θυμάμαι εδώ είσαι να μου τα ξαναπείς. Μην νομίζεις και εγώ που τα κουβάλησα όλα, οι περισσότεροι είναι νέοι αναγνώστες και πρέπει από την αρχή να αποδείξω πως είμαι και θεά εκτός από ξανθιά !
    ω πάω γιατί νομίζω αν δεν πάω θα καεί το κοτόπουλο στο φούρνο !!!
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Καλώς την!
      Εκανες και 'ποδαρικό'!! :)
      Αχ, Μάνια, το έχω πάρει πολύ βαρέως που έχασα όλα εκείνα.. Ηθελα να τα έδειχνα στα μικρά μου, τώρα που μεγάλωσαν κάπως περισσότερο...

      Τεςπα.. Νεα ξεκινήματα.

      Καλώς ήρθες στο νέο μου σπιτικό! Κι ευχαριστώ για το link! Θα αρχίσω να σας ξαναβρίσκω!

      Λοιπόν, Υπέροχη 'Καναδένια' θεά! Μοσχοβόλησε ήδη το κοτοπουλάκι στο φούρνο!
      Για να δω, εγώ τι να στείλω;.. Χμμ, να, αύριο, θα μπορώ να στείλω ευωδιές από 'κάτι-στο-φούρνο-με-πατάτες'!
      Σήμερα πάντως, έχει τούρτα το μενού! Κερνάω ένα μεγάλο κομμάτι! :)

      Διαγραφή