Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Έτσι, για μια καλησπέρα

          






Καλησπέρα λοιπόν! Ετσι πέρασα.
Να πω ότι είμαι εδώ. Ότι είμαι καλά. 

Κι ας είμασταν χαμένοι όλοι μας μεταξύ δουλειάς (πολλής δουλειάς!), διαβασμάτων των μικρών (κι ας μην είχαν σχολείο) και σπιτοδουλειών..
Λίγο χρόνο ξέκλεψα από το κομπιούτερ που γενικά έχουν υιοθετήσει τα μικρά για τα ιντερνετικά τους μαθήματα, Να πω είνα 'γεια!! Τι κάνετε εσείς;' 

Πόσο περίεργα τα περάσαμε όλοι, αλήθεια..
Και τώρα, επιστροφή σε μια ..μουδιασμένη πραγματικότητα..

Ασταμάτητη δουλειά γραφείου από το τραπέζι της τραπεζαρίας, κουβεντούλες για καλοκαιρινές διακοπές στο χωριό, μπερδεμένες με τις τελευταίες επαναλήψεις πριν τις εξετάσεις των ξενόγλωσσων διπλωμάτων..
Τελειώματα σχολείων, απόηχος αποχαιρετιστήριων εκδηλώσεων..  
Κι επιτέλους, τα διαβάσματα κι οι εξετάσεις για λίγες μέρες ακόμα, μέχρι τέλος του μήνα είναι και μετά τέλος. Μετά, ξένοιαστα παιχνίδια. Για τα πιτσικόκια, έστω.. 
Εμείς, θα περιμένουμε τις διακοπές μας..

Μέχρι τότε, θα απολαύσουμε λίγο παγωτό, λίγο ήλιο και μπόλικη οικογενειακή πιτσικοπαρέα να ζουζουνίζει εν μέσω τηλε-εργασίας......



8 σχόλια:

  1. Έλα βρε Σμαράγδα μου! Έλα βρε καλή μου φίλη! Σε πεθύμησα. Χάθηκες! Εμ ναι, από τα λεγόμενά σου, καταλαβαίνω το λόγο και τον νιώθω. Σημασία έχει που είστε όλοι καλά. Άντε να τελειώνετε με το ένα "μέτωπο" του σχολείου και να μένει το δικό σας.
    Εμείς εδώ, στα γνωστά μας με όλα τα συμπαραμαρτυρούντα, θετικά και αρνητικά.
    Στέλνω φιλιά και προσδοκώ ...ταχύτερη επικοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου!
      Κι εγώ σας αποθύμησα..! Αλλά πού χρόνος...
      (Να σου πω την αλήθεια, με βλέπουν τα μικρά όλη μέρα στο κομπιούτερ του γραφείου, οπότε μετά δεν ξανακαθόμουν σε πισι.. Ετσι για να μην λένε 'δάσκαλε που δίδασκες!'..) ;)
      Είμαστε όλοι καλά λοιπόν!
      Και ναι, μέχρι τις 30 υπομονή που δίνουν την τελευταία εξέταση!
      Θα βρω την ευκαιρία να περάσω και απο το σπιτικό σου, να μάθω νέα σου!!
      Μέχρι τότε, ανταποδίδω χαιρετίσματα και φιλιά!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Καλό βράδυ Κυριακής καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  2. Περάσαμε μια τραυματική εμπειρία, αλλά ποιος μας εμποδίζει να ονειρευόμαστε. Τα όνειρα δεν γνωρίζουν σύνορα και αποστάσεις. Πόσο θα θελα να βρεθώ στην πατρίδα, ανεκπλήρωτο όνειρο φέτος κι έτσι περιορίζομαι στου μυαλού τα ταξίδια. Μα μήπως έφυγα και ποτέ απ’ αυτά.
    Καλό καλοκαίρι Σμαραγδούλα μου, για όπου αποφασίσετε.
    Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αννίκα μου!
      Κοίτα..'τραυματική' δεν θα την χαρακτήριζα... Πρωτόγνωρη όμως ναι. Φυσικά είχε όλα εκείνα τα αρνητικά της, αλλά εκμεταλλευτήκαμε και κάποια θετικά της..
      Τώρα όμως που τελειώνουν και τα διαβάσματά τους και τις εξετάσεις τους (Delf ο μικρός, Sorbonne B2 ο μεγάλος), τα πιτσικόκια δεν κρατιούνται!
      Με ρωτάνε ίσαμε 4-5 φορές τη μέρα 'πότε θα πάμε στο χωριό'..λες κι απάντηση παίζει ν'άλλαξε από την τελευταία φορά που δόθηκε 20λεπτά νωρίτερα........
      Μη νομίζεις... Κι αυτοί, νοερά, έχουν ήδη φύγει για χωριό -όπως εσύ! :)

      Ο,τι καλύτερο σου εύχομαι Αννίκα μου και σένα!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  3. Τι χαρά να σε διαβάζουμε και πάλι Σμαραγδούλα!
    Εύχομαι αυτή η εμπειρία που όλοι μας ζήσαμε, να μας δυνάμωσε και να μας θωράκισε για τη συνέχεια, όποια είναι!
    Καλό ξεκούραστο και χαλαρό καλοκαιράκι σε όλους σας!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πολλή Καλησπέρα μου Αιναφετς!!
      Αυτή η εμπειρία μας δοκίμασε σίγουρα.. και νομίζω έχουμε πολλά να δούμε ακόμα...
      Είδομεν..
      Προς το παρόν, ας γευτούμε όλοι λίγο ξένοιαστο καλοκαιράκι :)

      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  4. Σμαραγδούλα μου έρχεσαι από έναν κόσμο που έχω σχεδόν ξεχάσει πια. Μου τον θύμισες όμως καθώς διάβαζα το κείμενό σου και ένιωσα ξανά εκείνη την γλυκιά κούραση που μ'έπιανε τις βραδυνές ώρες, μετά από μια γεμάτη μέρα. Αυτά είναι τα πιό δημιουργικά χρόνια σας! Μικρών και μεγάλων και χαίρομαι που έτσι το βλέπεις κι εσύ, παρά την μεγάλη κούραση.
    Το καλοκαιρι όμως έφτασε και οι ευκαιρίες σας για ξεκούραση θα ειναι περισσότερες.
    Καλό Καλοκαίρι Σμαραγδούλα μου σε όλους σας!!
    Να περάσετε τέλεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή