Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Σε πείσμα των καιρών


Αλλιώς τον περιμέναμε τον Απρίλη..
Λουλουδάτο, ανοιξιάτικο, μυροφόρο, κατανυκτικό..
Με προσμονή μικρών, εξοχικών εκδρομών κάτω από τον απριλιάτικο ήλιο, με προετοιμασίες και σχέδια για τις μέρες του Πάσχα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας θα ήταν αν θα αρέσει η λαμπάδα στο βαφτιστήρι, ή αν θα μας σπάσουν πολλά αυγά στην βαφή...
Και κυρίως, θα ήταν με συναντήσεις, αγκαλιές, φιλιά κι ανταλλάγματα που ποτέ μέχρι τώρα δεν υπολογίζαμε.. γιατί ήταν δεδομένα...






Σε πείσμα των καιρών θα στείλω ένα χαμόγελο εκεί έξω.
Μπορεί εμείς όλοι να μην βγαίνουμε, αυτό όμως ας ταξιδέψει μακριά, άυλο, γλυκό, ελπιδοφόρο.


Έτσι, ένα χαμόγελο.
..Συντροφιά στους μόνους, τους ηλικιωμένους, που δεν 'κατέχουν' τα ιντερνέτια για να περνάνε την ώρα τους.
..Για κουράγιο σε αυτούς που (απο)κλείστηκαν στα σπίτια τους για προστασία.
..Για δύναμη σε αυτούς που τρέχουν κι αγωνίζονται σ'ένα νοσοκομείο, οίκο ευγηρίας, ίδρυμα, ό,τι..
..Για φάρο ελπίδας σε όσους παλεύουν να ξεπεράσουν ό,τι βασανίζει την υγεία τους..
..Ένα χαμόγελο συμπόνιας και συμπαράστασης σε όσους δεν τους επιτρέπεται προσωρινά να εργάζονται ..κι ας συνεχίζουν να τρέχουν τα έξοδα ενός σπιτικού..
..Και σε πόσους άλλους τα περνάνε δύσκολα ..μόνοι τους, ..ή και όχι μόνοι τους..





Το τραγούδι αυτό, με έβαλε ο μικρός μου να το ακούσω..
Ήταν κάτι που είχαν δουλέψει στο σχολείο λίγο πριν κλείσουν..
Παρά το ότι δεν είχα και πολλή διάθεση εκείνη τη στιγμή, του έκανα το χατίρι..
Και κοίτα να δεις τελικά, πόσες φορές το ξανάκουσα μετά...


Το ακουμπάω εδώ και για εσάς.
Έτσι.
Με διάθεση 'δεν-με-νοιάζει-τι-γίνεται-εκεί-έξω-αλλά-σίγουρα-όλα-καλά-θα-πάνε-..κάπως'.
Σε πείσμα των καιρών.
Καλημέρα σας.




6 σχόλια:

  1. Σμαράγδα μου καλησπέρα σας.
    Αφουγκράζομαι τις σκέψεις σου ακούγοντας το όμορφο τραγούδι από το παλικάρι σου.
    Η Ψυχή και σκέψη σου συμμερίζεται όλους εκείνους τους ανθρώπους, που είτε μέσα είτε έξω (υπάρχουν και αυτοί) βιώνουν την πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση.
    Σίγουρα άλλη Άνοιξη προσμέναμε και άλλη συναντάμε. Ο άνθρωπος κάποια στιγμή θα βρισκόταν αντιμέτωπος με μια τέτοια κρίση. Δεν γίνεται καλή μου φίλη, με την αλαζονεία και τον τσαμπουκά μας να επιβαλλόμαστε παντού. Κάποια στιγμή η φύση θα σηκώσει πάνω μας δυνάμεις που θα μας αποδείξουν την πραγματική εύθραυστη θέση μας.
    Προς γνώση και συμμόρφωση δηλαδή.
    Για να δούμε τι ακόμα έχουμε να δούμε γιατί είμαστε στην αρχή.
    Φιλιά πολλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου!
      Ελπίζω να είστε όλοι καλά 'κεκλεισμένων των θυρών'..
      Πολλά και πρωτόγνωρα συμβαίνουν γύρω μας --και ναι, η Μητέρα Φύση βρίσκει τρόπους να μας θυμίσει τη δύναμή της κάθε τόσο...
      Μακάρι να μάθουμε από όλο αυτό .. Να 'μάθουμε' και να εκτιμήσουμε, περισσότερο από ό,τι μας στοιχίσει τελικά...

      Σου εύχομαι ένα όμορφο απόγευμα
      :)

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ Σμαραγδούλα μου σου αφήνω το χαμόγελό μου που σκέφτηκες όλους τους άλλους εκεί έξω και τους αφιέρωσες το πεντάγλυκο κείμενό σου.
    Ελεύθεροι πολιορκημένοι είμαστε :) αλλά θα περάσει κι αυτό.
    Το τραγούδι, σαν το χαμόγελό σου ήδη ταξιδεύει μέσα μου και με ηρεμεί.
    Καλό απόγευμα και πολλά φιλιά σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με θέρμη πάντα σε διαβάζω και σε υποδέχομαι Μαρία μου..
      Ελεύθεροι πολιορκημένοι.. είναι η πραγματικότητα όπως την εκλαμβάνονται οι ενήλικες.. Ευτυχώς έχουμε και τα πιτσικόκια που το βλέπουν πιο ανέμελα.
      Το τραγούδι αλήθεια έκατσε στην ψυχή μου.. (Λες και ήταν ακριβώς αυτό που είχα ανάγκη να ακούσω εκείνη την στιγμή..)

      Εύχομαι καλή Υγεία σε όλη σου την οικογένεια
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  3. Είμαι η Μάνια και είμαι καλά ήρθα να φέρω και το χαμογελό μου δίπλα στο δικό σου ... :) :) :) :)
    Ωραίο το δωράκι του τραγουδιού !!
    Τις αγκαλιές και τα φιλιά θα τα πάρουμε με μορφή συμπυκνωμένης αγάπης !!!
    φιλάκι στο βάζο συμπύκνωσης :)

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργησα ν'απαντήσω Μάνια μου, το ξέρω και συγνώμη!

      Χριστός Ανέστη πια, και μαζί με τις αγκαλιές και τα φιλιά στο βάζο συμπύκνωσης, στέλνω ευχές!
      Αγάπη, Δύναμη και Φώτιση σε όλους μας -(να ξεπεράσουμε γρήγορα όλα αυτά τα πρωτόγνωρα που μας συμβαίνουν...)
      Φιλούδιααα!

      Διαγραφή