Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023

Γάμος: Επικίνδυνες Αποστολές -τόμος XXI

 



Σήμερα είναι η μέρα μας.. Η επέτειός μας..
(Αν εσείς εκεί έξω αναρωτιέστε για τον τίτλο, μπορείτε να ρίξετε μια κλεφτή ματιά εδώ...)

Δύσκολη μέρα σήμερα στο γραφείο.
Εσύ όμως με υποδέχτηκες από την δουλειά με λουλούδια... Τόσα χρόνια μετά...
20+1 χρόνια.. 

Όπως λέμε... 20+1 λόγους που σε αγαπώ...

1. Μου αρέσει το πώς με κάνεις να γελάω.
2. Σ 'αγαπώ που ανέχεσαι τα ξεσπάσματα και το άγχος μου.
3. Σε αγαπώ που με αγαπάς με όλα μου τα ελαττώματα. 
4. Αγαπώ το πώς αγαπάς βαθιά και είσαι τόσο στοργικός με τα παιδιά μας.
5. Μου αρέσει το πώς δοκιμάζουμε νέα πράγματα μαζί.
6. Σ 'αγαπώ για το υπέροχο χιούμορ σου.
7. Σ 'αγαπώ για την εξυπνάδα σου και το πνεύμα σου.
8. Μου αρέσει που είσαι το πρώτο άτομο με το οποίο θέλω να μιλήσω όταν ακούω καλά ή κακά νέα (ή οποιαδήποτε νέα).
9. Μου αρέσει που δεν παίζεις παιχνίδια.
10. Μου αρέσει το πώς με συγχωρείς γρήγορα με τη γιγαντιαία καρδιά σου.
11. Αγαπώ την ακεραιότητά σου, την ειλικρίνειά σου και τις αξίες που έχεις ως άτομο.
12. Μου αρέσει το πώς είσαι ανιδιοτελής και γενναιόδωρος.
13. Μου αρέσει το πώς πάντα με φροντίζεις.
14. Μου αρέσει το πώς με κάνεις να νιώθω ασφαλής.
15. Μου αρέσει το πώς με αγκαλιάζεις σφιχτά όποτε σε χρειάζομαι. 
16. Αγαπώ την ευγενική καρδιά σου.
17. Σ 'αγαπώ που είσαι ο φωτογράφος μου.
18. Σ 'αγαπώ που είσαι πάντα πρόθυμος με θελήματα και δουλειές που χρειάζονται στο σπίτι. 
19. Μου αρέσει το πώς με κάνεις περήφανη. 
20. Μου αρέσει το πώς η φωνή σου αντηχεί βαθιά στην ψυχή μου. 
21. Μου αρέσει το πόσο εύκολο το κάνεις να κάνω μια τέτοια λίστα……

Ενα γλυκό φιλί, ένα βλέμμα, ένα άγγιγμα, να μας θυμίσει ότι 'είμαστε μαζί' σε όλο αυτό.
MAZI.

Αγαπημένε Έτερον-ήμισυ,
είσαι Υπέροχος. (Όχι για τα λουλούδια, όχι).
Γιατί είσαι αυτός που είσαι. Τελεία. 








6 σχόλια:

  1. Σμαραγδούλα μου, να ζήσετε, κορίτσι μου!
    Με συγκίνηση στέλνω τις ευχές με την καρδιά μου. Όμορφες οι μέρες σας γεμάτες σεβασμό και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη μου!
      Πολύ καλοδεχούμενες οι ευχές σου.
      Η ..'συνταγή' σίγουρα χρειάζεται Σεβασμό κι Αγάπη, όπως λες, και τότε όλα γίνονται κατιτίς ευκολότερα...
      Καλή Κυριακή να έχεις :)

      Διαγραφή
  2. Είκοσι συν ένα! Σχεδόν νεογέννητος ο κοινός βίος. Τόσο όμορφα εκφρασμένες απλές αλήθειες και με πόση αγάπη! Η πιο όμορφη και η πιο δυνατή. Όμορφο είναι να συμβαδίζουν δυο ψυχές στο ίδιο μονοπάτι. Εύχομαι το δικό σας να ‘ναι μακρύ, ξέχειλο από ευτυχία Σμαραγδούλα μου!

    υ/γ Σε είχα έγνοια το καλοκαίρι με τις φωτιές. Εύχομαι όλα καλά!
    Στο δικό μου είχαμε απώλειες (ευτυχώς όχι ανθρώπινες) αλλά κάποια σπίτια και περιουσίες. Σου ραγίζει η ψυχή το τοπίο στον Έβρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σου Αννίκα μου και σ'ευχαριστώ!
      Το ..κοινό ταξίδι μας ξεκίνησε πριν 30χρόνια, με εκείνες τις νεανικές σχέσεις που ξεκινούν απλά και μοιάζουν σύντομες.. Σιγά-σιγά, ζυμωθήκαμε όμως ο ένας πλάι στον άλλο, χαράζοντας ένα κοινό μονοπάτι, μαζί..

      ΥΓ. Τελικά φέτος δεν 'ανεβήκαμε' τον Αυγουστο για διακοπές όπως άλλες χρονιές, οπότε ήμασταν Αθήνα όταν ήταν οι φωτιές. Ευτυχώς δεν κινδύνευσε το χωριό του πατέρα μου, αλλά βλέποντας την όλη καταστροφή που εξελισσόταν -ειδικά μετά της Δαδιάς, αλήθεια δεν αντεχόταν.. Μας πόναγε η ψυχή μας..
      Μικροσκοπικούλες ελπίδες για μια δειλή, μελλοντική αναβίωση της φύσης σιγά-σιγά...

      Διαγραφή
  3. Τα ζευγάρια που μεγαλώνουν και ωριμάζουν μαζί, αξίζουν τον θαυμασμό και την αγάπη όλων!
    Να ζήσετε πάντα χαρούμενοι, υγιείς και ευτυχισμένοι!
    ΑΦιλάκια από την Στεφανία που η wordpress κατέστησε ανώνυμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bonjour αγαπητή Ανώνυμη-Άιναφετς!
      πιστεύω οτι όλα τα ζευγάρια που σέβονται ο ένας τον άλλον και 'αντέχουν' στον χρόνο, αξίζουν τον θαυμασμό.. Ίσως είναι πιο εύκολο για εκείνα που ωριμάζουν μαζί... (κρατάω το 'ωριμάζουν' και όχι το 'μεγαλώνουν', όπως βλέπεις....).
      Εύχομαι ό,τι πιο όμορφο και για εσένα dear-Στεφανία μου!
      Καλημέρα να έχεις :)

      Διαγραφή