Παρασκευή 24 Μαΐου 2024

μανταλάκι σε μια Καλησπέρα




 
Τόσες στιγμές, τόσες μνήμες που ήθελα να φέρω εδώ όλο αυτό τον καιρό, τόσες εικόνες, τόσα συναισθήματα.. Γιορτές, εκδρομές, διαβάσματα, βόλτες, γέλια και λύπες...

Όμορφες, στενάχωρες, αγχωμένες στιγμές, μέρες, φάσεις..
Αναζήτηση μιας τρυφερής αγκαλιάς που θα γιατρέψει μια 'κακιά' μέρα στην δουλειά, παρηγοριά σε λίγη μουσική από το ράδιο -the old-fashioned way, ξεγνοιασιά μιας βόλτας με θαλασσινή αύρα, γλυκά οικογενειακά γέλια... τόσα χρώματα που ήθελα να φέρω κι εδώ... στο digitalo-σεντούκι μου..

Μα οι ώρες της μέρας δεν έφταναν ποτέ... κι εκείνες τις λιγοστές φορές που ...εε, όλο και θα χώραγα λίγο μπλογκοσερφάρισμα, είχα την φαμίλια να ζουζουνίζει τριγύρω μου με τα διάφορα...
κι έτσι πέρασαν οι μέρες κι οι εβδομάδες και οι μήνες..

Κι ήρθε ακόμα μια Παρασκευή βραδάκι..

Αλλά σήμερα είπα "όχι, έστω κι έτσι, από το πουθενά, θα στείλω μια Καλησπέρα εκεί έξω. Να πω ότι είμαι καλά, αλλά τρέχω με τα καθημερινά, τα ανούσια-σημαντικά..."
Σήμερα είπα να γράψω μια Καλησπέρα, εδώ στο μπαλκόνι μιας άνοιξης πια, με παρέα ένα καφέ και την μουσική της Χαρούλας Αλεξίου, του Παπακωνσταντίνου, της Πρωτοψάλτη και του Γιάννη Κότσιρα....

Παρασκευιάτικη 'Καλησπέρα!', λοιπόν φίλοι μου!! Γιατί έτσι!




4 σχόλια:

  1. Καλή και αλησμόνητη φίλη μου, Σμαραγδούλα μου! Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω λοιπόν. Να τα κάνεις συχνότερα αυτά σου τα ξεπετάγματα, κορίτσι μου ναι; Άντε μου να σε χαρώ! Αποζητούμε την παρέα και τη συντροφιά σου.
    Να έχετε πάντα όμορφες και δημιουργικές στιγμές.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο μου λείψατε όλοι Γιάννη μου!
    Η παρουσία σου στην μπλογκογειτονιά -και η επίσκεψή σου εδώ, κάθε φορά μου δίνουν πολύ μεγάλη χαρά!!
    Καλώς σε βρήκα λοιπόν (και πιάνω τον εαυτό μου μ' ένα πλατύ χαμόγελο).
    Πάμε να τα πούμε λοιπόν! Εις τας επόμενας δημοσιεύσεις! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και περνά ο καιρός Σμαραγδούλα μου (πόσο γρήγορα) κι ο χρόνος χωρίς να μας συμπονά όλο και προσπερνάει τα θέλω μας, γιατί σοφός καθώς είναι, βάζει προτεραιότητες στο φορτίο της ζωής και υπολογίζει τις ανάγκες, πιότερο απ’ τις ανάγκες της δικής μας ψυχής. Και το φορτίο της ζωής έχει πολλές χαρές μα και λύπες και πολλές δυσκολίες που όταν καταφέρεις να ξεπεράσεις, πόσο όμορφα γίνονται τα όνειρα….ακόμα και για να πεις μια Καλησπέρα!
    Καλησπέρα Σμαραγδούλα μου......και καλό όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και περνά Αννίκα μου, κι όσο πιο πολύ το σκέφτομαι, τόσο στριφογυρίζουν στο μυαλό μου όλα εκείνα τα κλισέ και οι εκφράσεις που πάντα άκουγα --από τους μεγαλύτερους -τυχαίο;......
    Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσω πάντως για το 'σοφός'.. Τις προτεραιότητες και τις ανάγκες, εμείς τις βάζουμε... μόνο και μόνο για να ανακαλύψουμε αργότερα ότι τις βάλαμε λίγο λάθος σε μερικά πράγματα....
    Ας είναι. Αυτό έχουμε. Ο,τι μπορούμε κάνουμε όλοι -και για τις δυσκολίες, και για τις χαρές... :)
    Καλημέρα λοιπόν Αννίκα μου!
    Ηλιόλουστη, ζεστή, καλοκαιρινή πέρα-ως-πέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή