Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

hello Ιούλιε









Mood of the day: 'Βρε-βρεε.. καλώς τον!'
..ή κατά το πιο επίσημο 'Καλώς ήρθες Ιούλη μας!'


Μπορεί να ήταν μια Δευτέρα σαν όλες τις άλλες, όμως εγώ θα αντισταθώ.


Και θα ταξιδέψω νοερά..
...σε μακρινές αμμουδιές, 
    ...στις βουτιές των διακοπών, 
        ...στα μυθεύματα ενός βιβλίου, 
            ...στην αίσθηση θαλασσινής αρμύρας, 
                ....στην μυρωδιά αντηλιακού...








Καλοκαιρινός οδηγός προς αγαπητό εαυτό και family :
- να αγοράσω εισιτήριο για ..κάπου
- να γνωρίσω νέες παραλίες
- να κλωτσήσω μερικά μεγάλα κύματα
- να γεμίσω την βαλίτσα μου με θησαυρούς από κοχύλια και ζωγραφιστές πέτρες
- να διαβάσω νέα βιβλία, που θα γίνουν κι αυτά τα αγαπημένα μου
- να θυμηθώ τι αξίζει
- να λιαστώ, να παίξω, να κολυμπήσω

- να χορέψω, τουλάχιστον μία φορά φέτος, ρούμπα





Καλό μήνα!


6 σχόλια:

  1. Να πάω στο Αθηναίων Πολιτεία το Σάββατο 6 Ιουλίου χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -να κοιτάξω στο γοογλε πού είναι το Αθηναίων Πολιτεία.
      -να πάω το Σάββατο.
      :) :)

      Θα προσπαθήσω να έρθω! (κάτι άκουσα να κανονιζει το έτερον ήμισυ, αλλά μάλλον θα είναι οκ.)
      Φιλούδια!!

      Διαγραφή
  2. Καλό μας Ιούλη!
    Με όλη μου την καρδιά εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα τα "σχέδια" και να μας γυρίσεις χαρούμενη και χορεύοντας ρούμπα!

    ΑΦιλάκια σ'όλη την Σμαραγδοοικογένεια! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα-καλησπέρα!
      Σιγά-σιγά κοιτάμε πώς να οργανωθουμε..
      Τώρα ας πούμε, είμαστε σε φάση 'βουτιές στο παγωτό' :)

      Εύχομαι όμορφα σχέδια και σένα :)

      Διαγραφή
  3. Σιγά μην και δεν σε εύρισκα Σμαράγδα!
    Καλό μήνα καλή μου και από εδώ. Χαίρομαι πάρα πολύ που είσαι ξανά κοντά μας. Όμορφες καλοκαιρινές στιγμές να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πολλή Καλημέρα μου κι από εδώ λοιπόν!
      Κι εγώ χαίρομαι που ξαναβρισκω παλιούς φίλους :)
      Όμορφη Κυριακή να έχεις!!

      Διαγραφή