Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

θες να κουβεντιάσουμε;






Τελικά το αποφάσισα: δεν μου πολύ-αρέσει η ψιλοκουβέντα.

Μερικές φορές τα βαριέμαι αφόρητα αυτά τα.. 'τι_κάνεις_καλά_είμαι_τα_παιδιά_καλά_ναι_όλοι_καλά'..
Εκείνα τα..  'δουλειά_και_σήμερα_μετά_σπίτι_παιδιά_αχ_πάλι_κόβουν_τις_συντάξεις' 
ή εναλλακτικά σε Σ/Κ 'εε_να_σιδέρωνα_σήμερα_πολλή_ζέστη_σήμερα_αύριο_λέω_να_κάνω_ντουλάπες'
που ανταλλάσσεις συνήθως.
Εκείνους τους τυπικούς διαλόγους, που εξαντλούνται σε μερικά δευτερόλεπτα, ακολουθούμενοι από εκείνο το παγωμένο χαμόγελο που ξέμεινε από την χαιρετούρα και μετά εκείνο το άβολο ..κενό που μοιάζει με ..'α_καλά_άντε_γεια'.



Τελικά το αποφάσισα. (Όπως λέει κι εκείνο το ποστ που πολύ μου άρεσε)...

..Προτιμώ να μιλάω για φυσική,
για εξωγήινους,
για ταξίδια,
τον έρωτα,
τη ζωή μετά,
το νόημα της ζωής,
για μακρινούς γαλαξίες,
για βιβλία,
τα ψέματα που έχεις πει,
τα ελαττώματα μας,
για τις αγαπημένες μυρωδιές σου,
τα παιδικά μας χρόνια,
αυτό που κρατάει ξύπνιο τη νύχτα,
τα όνειρα και τους φόβους σου...







2 σχόλια:

  1. Να συνο-μιλήσουμε Σμαραγδούλα μου και όχι να κουβεντιάσουμε, αλλά βάλε και εσύ ένα θέμα και θα είμαι πρώτη στο μπλα μπλα μετ' ουσίας βεβαίως βεβαίως!

    Στο μπλογκόσπιτο μου, εξ άλλου τα λέμε όλα!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πολλή καλησπέρα μου Άιναφετς!
      Όντως, στο 'σπιτικό' σου τα θέματα είναι το ένα 'καλύτερη-κουβεντούλα' από το άλλο..

      Η αλήθεια είναι, ότι όταν ΘΕΛΟΥΜΕ να ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ με κάποιον, θέματα βρίσκονται....
      Σε μερικές περιπτώσεις, ακόμα κι η σιωπή, 'λέει' πολλά..

      Ερχομαι βόλτα από το σπιτικό σου! -κερνάς καφέ; ..ή όχι, κάτσε, λαχανικά βλέπω.. (οκ. πρόσφατα αγάπησα τα μπρόκολα, σου 'ρχομαι!)
      :D

      Διαγραφή