Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

ευχές στ' αστέρια κι ένα δυνατό φουυου..!


Όχι, δεν ήταν μια μέρα όπως οι άλλες.
Ήταν η μέρα ήρθες στην ζωή μας.
Εκείνη η ευχή στ' αστέρια, που πραγματοποιήθηκε.

Και άλλαξαν όλα.

Και να, σήμερα. Κλείνεις τα 14. Πιτσικόκος ακόμα. Ψηλολελεκάκης.
Να αλλάζεις καθημερινά, μέρα με την μέρα, κι εγώ να προσπαθώ να σε προλάβω.







Σου χαρίζω τον κόσμο όλο.
Πάρε τον.
Μαζί μ' αυτόν έχεις και την αγάπη μου,
απέραντη, ανείπωτη.
Για εκείνα τα σπινθηροβόλα μάτια,
για το πιο γλυκό, απλόχερο χαμόγελο,
για αυτό το πνευματώδες χιούμορ,

για όλα όσα διυλίζει, αναλύει κι ανακαλύπτει το ευφυέστατο μυαλό σου. 
Γιατί εσύ είσαι ο κόσμος μου.
Και θέλω πάντα να πετάς
όπως τώρα,
τον ουρανό ν' αγγίξεις,
όπως την καρδιά μου.
Σήκωσε τα χέρια,
φτάσε ως τ' αστέρια!
Χαρά μου, αγάπη μου, ζωή μου... 



Χρόνια σου πολλά πρίγκηπά μου...








14 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά στον πρίγκιπά σου!
    Να τον χαίρεστε και να τον δείτε όπως εκείνος επιθυμεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Κλείνεις τα 14" Τι όμορφη ηλικία!
    Μέσα από σκέψεις, συναισθήματα και προσωπικές αναζητήσεις δημιουργούν ένα δικό τους χαρακτήρα. Μπορεί να είναι οι μικρές λεπτομέρειες που για κείνα μοιάζουν τεράστιες ανακαλύψεις, μπορεί η δική μας ανήσυχη ματιά για όλα εκείνα που ξεγλιστρούν απ' τις σκέψεις μας.
    Μεγαλώνουν! Ας είναι με υγεία και όμορφες προσδοκίες.
    Του το εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, έτσι είναι ακριβώς..
      Λέξεις, στιγμές, εικόνες, που σε εμάς περνάνε απαρατήρητα πολλές φορές, είναι εκείνο το λιθαράκι που θα πλάσει χαρακτήρες ή θα χαράξει διαφορετικά μονοπάτια στο υπέροχο μυαλό τους..
      Την καλημέρα μου, με αγάπη :)

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω διαβάσει τόσο όμορφη ευχή για ένα τέτοιο γεγονός δοσμένη με τέτοια αγκαλιά και έκφραση. Με συγκινείς Σμαραγδούλα μου αληθινά.
    Να χαίρεστε το παλικάρι σας, να είστε καλά να το καμαρώνετε και να απολαμβάνετε το δημιούργημά σας ανοίγοντας τα φτερά του.
    Στέλνω την ευχή μου με όλη μου την καρδιά αγαπητή μου φίλη.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις Γιάννη, είναι μερικά συναισθήματα που δεν χωρούν σε λέξεις..
      μα πάλι εσύ καταφέρνεις να αισθανθείς αυτό που μεταφέρουν..

      Στάθηκα πολύ στο σχόλιό σου -να το ξέρεις, πάντα με συγκινούν τα λόγια σου. Πόσο μάλλον τώρα που γνωρίζω το τι στερήθηκες κάποτε.. και που πολύ με λυπεί..

      Ετσι λοιπόν αποφάσισα, να σε αγκαλιάσω.
      Να. Με βαθιά αγάπη, και με την πιο μαμαδίστικη, πλατιά κι ολόθερμη αγκαλιά!

      Διαγραφή
  4. Ω! Τι όμορφη σύμπτωση στις 26/11 γεννήθηκε και το δικό μου μεγαλύτερο αγόρι, με φυσικά πολλές δεκαετίες παραπάνω!
    Να σου ζήσει το πριγκιπόπουλο σου και να είναι πάντα τυχερός γιατί γεννήθηκε του Αγίου Στυλιανού, προστάτη των παιδιών, μικρών μεγάλων!
    Πολλά ΑΦιλάκια σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, κι εσύ στις 26-11;! Τι μας νοιάζουν οι δεκαετίες παραπάνω; (μα καλά, πόσες πολλές πια κι εσύ;!)
      Να μας ζήσουν λοιπόν οι πρίγκηπες και να έχουν πάντα την προστασία του Αγίου Στυλιανού! :)
      Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα!

      Διαγραφή
  5. Τοξοτάκι !! Πόσο μεγάλωσε !! Τον φαντάζομαι Οχι είμαι σίγουρη. ναι ναι ακριβώς έτσι είναι. Του έχεις χαρίσει κάθε σου αρετή. Σε γνωρίζω :)
    ωωω ναι παίρνω λίγο μια μπουκίτσα γλυκάκι από την υπερηφάνεια σου και σας εύχομαι να σας κάνει πάντα υπερήφανους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μάνια! Τα λογάκια σου είναι πάντα σαν σίφουνας από κομφετί! (νομίζω ότι θα μοιάζει κάπως παράλογη σύγκριση στους 'έχοντες σώας τα φρένας'!)
      Τοξοτάκι, ναι! Πόσο μεγάλωσε..! Θυμάσαι το κουτσούνι που περιέγραφα κάποτε; ααχχ, πόσο μεγάλωσε...Ναι, φαντάσου τον.. Ο,τι καλύτερο έχει κυρίως ο μπαμπάς του.. μόνο αρετές μετράω..
      Μπουκίτσα γλυκάκι από την περηφάνεια, λες. Ωω, μα θα λιγωθείς τόση που είναι.. Να, πάρε και λίγη από τουρτίτσα, χθες (ξανά)σβήσαμε κεράκια... :)

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Κική μου, την πιο χαμογελαστή καλημέρα μου!
      Ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου :)
      Αλήθεια, σου εύχομαι ζωή γεμάτη με όμορφες στιγμές και λατρεμένους ανθρώπους στην αγκαλιά σου!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά στον πρίγκιπά σου Σμαραγδούλα μου!!!
    Είμαι σίγουρη πως μέσα στο dna του κουβαλάει το διπλάσιο της πανέμορφης ψυχής σου, του πανέξυπνου μυαλού και του λαμπερού σου χαμόγελου στη ζωή και την αγάπη. Όλα τα άλλα τα χτίσει μόνος του, όλα τα οικοδομήματα της ζωής που θα ονειρευτεί ή πιθανόν να ονειρεύεται ήδη.
    Να έχει υγεία πάντα, τη βασική προϋπόθεση μιας δημιουργικής και ευτυχισμένης ζωής.
    Πολλά φιλιά και στους δυο σας!!!!

    Υ.Γ. Υπέροχο κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..ωω, μα πόση ζεστασιά κρύβει το σχόλιό σου!
      Και ξέρεις, λένε πως ο τρόπος που βλέπουμε τους άλλους, αντικατοπτρίζει τον δικό μας εαυτό. Οπότε ναι, μόνο μια υπέροχη ψυχή σαν την δική σου, κι ένα τόσο λαμπερό χαμόγελο στην ζωή και την αγάπη, θα μπορούσε να δώσει μια τόσο όμορφη ευχή!

      Τα πήρα όλα τα φιλιά σου! και τα σκόρπισα απλόχερα στους τζουτζούκους -κυρίως στον εορταζόμενο!

      Να είσαι πάντα καλά γειτονο-Πειραιώτισσα!!
      :)

      Διαγραφή