Σάββατο 29 Μαΐου 2021

νότες της θάλασσας..

 



Ένα μήνα, ένα Πάσχα, και μια άρση lockdown αργότερα....


Η προηγούμενη εγγραφή, τα σχόλιά σας, και κυρίως οι ε,κάπως πιο ξένοιαστες μέρες του Πάσχα, κάπως βοήθησαν την κατάσταση..

Μικρές, κοντινές εξορμήσεις και ακρογιαλιές..

Και μικρές, απελπισμένες προσπάθειες να μαζέψω τα κομμάτια μου...


Μα τι βάλσαμο τελικά αυτή η θάλασσα....

Πάντα είχε μια μαγική επίδραση σε μένα.. Έναv μαγνητισμό εντελώς απόκοσμο...


Η επιφάνειά της, ένα μοναδικό, αόρατο πέπλο, με σκοπό να υπνωτίζει όσους το κοιτούν, με τις κρυσταλλένιες αντανακλάσεις που παιχνιδίζουν στο φως του δικού μας ήλιου......

Ο παφλασμός στην ακρογιαλιά, ένας τέλειος, γεωμετρικός, κινούμενος σχεδιασμός.. Εκείνο το κυματάκι, που υψώνει, καμπυλώνει, σε μια στιγμή μονάχα τυλίγεται και δημιουργεί την τέλεια σφαίρα, για να σκάσει πάνω στα βότσαλα, και χαϊδεύοντάς τα απαλά, ξανά να αποτραβηχτεί πίσω στην μαγεία της μαμάς-θάλασσας.. 

Και ξανά μετά. Και πάλι από την αρχή. Αέναα. 

Κι η μουσική του; Ωωω.. η μουσική του.. Την ακούτε;....


Κι όταν βαρεθείς τον παφλασμό, ακολουθείς με το βλέμμα την απεραντοσύνη της και βυθίζεσαι στα νερά της.. Εκεί που σε αγκαλιάζει και σε τυλίγει ολάκερο.. Κι ο δικός σου κόσμος, ό,τι σε βασάνιζε, τώρα είναι μακριά, έξω από σένα, γιατί εσύ αιωρείσαι σε μια υδάτινη αγκαλιά.. 

Κι όταν έχεις πετάξει από πάνω σου ό,τι σε βάραινε, αναδύεσαι ξανά στην κρυσταλλένια επιφάνεια, κι αναπνέεις. Μ' εκείνη την βαθιά, έντονη ανάσα που σε ελευθερώνει.. Κάθαρση...


Κι όπως το κυματάκι στην ακρογιαλιά, όταν γυρίζεις πίσω στην ζωή σου, ξαναρχίζεις κι εσύ, όλα πάλι από την αρχή...

Ελεύθερος.....







7 σχόλια:

  1. Ναι Σμαραγδούλα μου ναι! Σε νιώθω απόλυτα και φυσικά σε ακολουθώ! Δεν υπάρχει πιο καθαρτήρια στιγμή από την απόθεση του κορμιού και της ψυχής μας στη θάλασσα. Στην αύρα, στο κύμα, στην ακτή της. Πόσο λυτρωτική είναι, πόσο ιαματική.
    Δεν ξέρεις πόσο μου λείπει, όχι μόνο σε μένα, σε άπειρο κόσμο που, δυστυχώς, η ζωή δεν του δίνει τέτοιο δικαίωμα.
    Με γαλήνεψε η ανάρτησή σου σήμερα και με γέμισε από την άλλη μια θλίψη. Αντίθετα τα συναισθήματα καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ανάσα πριν το επίσημο ξεκίνημα του καλοκαιριού, σε καλησπερίζω,

      Μπορώ να φανταστώ πόσο σου λείπει Γιάννη μου... Αν και όλοι μας στην Αθήνα είμαστε λίγο-ως-πολύ κοντά σε μια πολύβουη παραλία, το βάλσαμο που αποζητάμε είναι η γαλήνη και η ηρεμία μιας θάλασσας..

      Λίγη θετική αύρα σου στέλνω -μαζί μ'ενα 'Καλό Μήνα' για αύριο!
      Νέος μήνας, νέα αρχή!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι και στέλνεις τη μαγική σου αύρα Σμαράγδα μου! Να είσαι καλά. Την έχω όσο τίποτα ανάγκη γιατί η διάθεση δεν είναι καλή. Σε φιλώ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  2. Μια γαλάζια πινελιά στον απέραντο καμβά του ορίζοντα οι σκέψεις σου Σμαραγδούλα μου. Αρμενίζει ο νους σε μια όμορφη ανάμνηση, που πότε επιπλέει σε νερά γαληνεμένα, πότε βυθίζεται στην αντάρα κι ύστερα γεμάτο πληγές ξέπνοο σε ξεβράζει στ’ ακρογιάλι. Μα ακόμα κι έτσι πάντα θα ακολουθεί το βλέμμα το πέταγμα των γλάρων και σ’ εκείνο τον θαλάσσιο δρόμο πάντα θα ελπίζεις αφήνοντας μνήμες, εικόνες, μυρωδιές και ήχους να σε γαληνεύουν. Ανάσα βαθιά κι αποξεχνιέσαι….έστω για λίγο, λογαριάζοντας τα πάντα απ’ την αρχή.
    Καλό βράδυ Σμαράγδα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αννίκα!

      Ν'αρμενίζει ο νους και να πετά μαζί με τους γλάρους, πάνω από τις θάλασσες..
      Οπως τα λες...

      Όμορφο το ταξίδι των λόγων σου..

      Καλό βράδυ --και καλό θαλασσοταξιδιάρικο μήνα από αύριο!
      :)

      Διαγραφή
  3. Αχ αυτή η πλανεύτρα η γαλάζια θάλασσα πόσο την λατρεύω αφού έχω την τύχη να την έχω μπροστα μου και να την βλέπω και στις φουρτούνες της αλλά και στα γαληνέματα της...Αέναος όπως λες ο κύκλος της...
    Ζωντανή σε κάνει να νιώθεις όταν την αγναντεύεις να ενώνεται στο βάθος του ορίζοντα με του ουρανό να γίνονται ένα και να μην ξεχωρίζεις την γραμμή που τους ενώνει!!
    Υπέροχες οι νότες σου Σμαραγδούλα μου, να έχεις ένα όμορφο μήνα και ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι!! 🌞😎

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι ότι την έχεις μπροστά σου..
      Πόσο ζηλεύω.....
      Λες και μπορεί να πάρει από πάνω σου το βάρος και τις έννοιες σου, με κάθε της κύμα..

      Αγνάντεμα ως πέρα τον ορίζοντα... Μα τι γαλήνη.....

      Όμορφη και θαλασσινή Κυριακή να έχεις Ρούλα μας :)

      Διαγραφή