Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Στιγμές, ευχές, φλουρί, Έτοιμοι!






Τα σπίτια μοσχοβολάνε βασιλόπιτες, οι ντουλάπες γεμίζουν κρυφά δώρα του Άη-Βασίλη και η νέα χρονιά κοντοστέκεται έτοιμη μετρώντας τους χτύπους..

Ξεκούραση και ησυχία ακόμα πριν το βραδινό, γιορτινό ξενύχτι.
Η τέλεια ευκαιρία να αφήσω εδώ μια-δυο ευχές μου για όλους..




Τα πάντα είναι έτοιμα: τα δώρα του ..'Αη-Βασίλη' τυλιγμένα και κρυμμένα, για να τα αφήσει αργά το βράδυ κάτω απο το δέντρο, το γράμμα του προς τον μικρό, έτοιμο κι αυτό μαζί με το δώρο του.
Οπως κάθε χρόνο. Αλλά φέτος θα είναι το ..'αποχαιρετιστήριο' γράμμα του, μια και μεγάλωσε πια..
Ετσι ήταν και στον αδερφό του όταν τελείωνε το Δημοτικό. Του εξηγούσε ο Αη-Βασίλης ότι τώρα πια που μεγάλωνε, θα συνέχιζε το ταξίδι του για μικρότερα παιδάκια.










Και στο μυαλό μου στροβιλίζει η κουβέντα που είχα με τον μεγάλο πιτσικόκο σχετικά με το θέμα Αη-Βασίλης..
- 'Εσύ, τι πιστεύεις ακριβώς;'
- 'Πιστεύω ότι ο Άη-Βασίλης είναι πνεύμα. Πάντα ήταν. Και κάθε τέτοια βραδιά έρχεται σε όλα τα παιδιά και τους δίνει την ευχή του, να είναι καλά και να μεγαλώσουν καλά.
Τα δώρα τα αφήνουν οι γονείς, ..γιατί τα μικρά παιδάκια δεν θα καταλάβουν το Δώρο της Ευχής του.. Οπότε παίρνουν κι ένα δώρο μαζί..'


Δεν ήμουν προετοιμασμένη για τέτοια απάντηση..όχι..
Τον κοίταξα, τον φίλησα τρυφερά στο μέτωπο και τον αγκάλιασα..


...






Να λοιπόν μία ευχή μου:
Όλη η μαγεία κι η αστερόσκονη που περιβάλλει τον χοντρομπαλούλη santaClaus να ντύσει την ζωή μας αυτή την νέα χρονιά,
και το πνεύμα κι η σοφία του αληθινού, 'δικού μας' Αγιου Βασίλη (εκείνου που τραγουδούν στα κάλαντα, εκείνου που με το παράδειγμά του μας έμαθε να βοηθάμε αυτούς που έχουν ανάγκη), να φωτίζει τον δρόμο μας, με Αγάπη, Πίστη, Γενναιοδωρία, Δικαιοσύνη, Υγεία και χαμόγελα!
Καλή Χρονιά σε όλους μας, φίλοι μου!



12 σχόλια:

  1. Όταν ο Άγιος Βασίλης μπήκε στις καρδιές μας τότε που είμασταν παιδιά, μπήκε για να μη βγει ποτέ και έμεινε εκεί να μας θυμίζει να είμαστε γενναιόδωροι με τα αισθήματα μας και με τις ευχές καρδιάς! 🎅🏼 🎁 🎈

    ΑΦιλάκια τρυφερά και Καλή Χρονιά σε όλους! 🎉 🤩

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλή Χρονιά Άιναφετς!
      Ετσι είναι! Απειρες ευχές λοιπόν σου στέλνω, για Υγεία και Καλοτυχία!

      Διαγραφή
  2. Είναι αλήθεια τα παιδιά μέσα στην αθωότητα έχουν ανάγκη τις ιστορίες, να κρατήσουν στην καρδιά τους τις θύμησες, τις αγαπημένες στιγμές που θα ξαναγυρίζουν κάτι τέτοιες μέρες κι ας ξέρουν την αλήθεια.
    Πόσο παρήγορο είναι όταν θα ξεδιπλώνεται το παρελθόν σαν ευλογία στις δικές τους οικογένειες.
    Καλή Χρονιά σε όλους Σμαραγδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό συναίσθημα γεμάτο ζεστασιά, η θύμηση του Αγιου Βασίλη στα παιδικάτα μου --Τέτοιες μνήμες θέλω κι εγώ να δημιουργήσω στα παιδιά μου..

      Καλή Χρονιά Αννίκα! Ό,τι καλύτερο εύχομαι :)

      Διαγραφή
  3. Έδωσες μια τόσο όμορφη και τρυφερή εξήγηση στον μικρό άγγελο που ήταν πειστική. Έρχεται κάποια στιγμή της "αποκάλυψης". Μερικές φορές δεν προλαβαίνουμε να την δώσουμε εμείς και την προφταίνουν τα παιδιά ίσως και με άκομψο για αυτά τρόπο.
    Αφέθηκα στο πρωτοχρονιάτικο κλίμα σου Σμαράγδα μου. Με την ομορφιά σου.
    Καλή χρονιά να έχεις κορίτσι μου. Με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ήταν μικρότερα, προσπαθούσα να τους εξηγήσω την αξία και το μήνυμα του Αγιου Βασιλείου --παράλληλα με τα δώρα που ..'φέρνει'.
      Ο τρόπος όμως που το εξήγησε όλο αυτό στο μυαλό του -και σε μένα, μου φάνηκε πολύ συγκινητικός..

      Καλή Χρονιά σου εύχομαι Γιάννη μου. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο! Υγεία -πρώτ'απ'όλα!- και Καλοτυχία και Αγάπη και Πρόοδο και Θαλπωρή και Χαρές!

      Διαγραφή
  4. Έχετε κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά ... αληθινοί πρίγκιπες μεγαλώνουν στην θαλπωρή της αγκαλιάς σας :)
    Καλή Χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε μέρα μία νέα πρόκληση.. προσπαθούμε όμως πάνω απ'όλα, να διαβάζουμε τα μάτια τους και την καρδιά τους πρώτα...
      Για αυτό με ζεσταίνουν τα λόγια σου, Μάνια.. και μου δίνουν κουράγιο ότι 'κάτι κάνω καλά'...
      Εύχομαι και για σένα και το Παλτό σου Υ-ΓΕΙ-Α, Αγάπη (απ'αυτό έχετε μπόλικη!), Φώτιση, Καλοτυχία και Χαρά :)

      Διαγραφή
  5. Μπορεί τον Αγιος Βασιλη να τον πιστευουν μόνο τα μικρά παιδια Σμαραγδούλα μου ομως η χαρά που δινει σε εκεινα και σε μας τους μεγαλους οταν ανοιγουν τα δώρα τους δεν υπαρχει.. ουτως ή αλλως μεγαλωνοντας θα καταλαβουν τι ακριβως συμβενει .. νομιζω ότι και εμεις γινομαστε σαν τα παιδια με όλη αυτη την χαρα τους. ..
    Ας κρατησουμε την μαγικοτητα της στιγμης οσο περισσοτερο γινεται..
    Καλη χρονια να έχεις.. με υγεια καλοσυνη αγαπη ❤ και ειρηνη παντου..!!!
    χρονια πολλα και καλά.! 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι..
      Ας κρατήσουμε την ανεμελιά και την παιδικότητα της ηλικίας τους -θα έλεγα εγώ..Εε;
      Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για την νέα χρονιά Ρούλα μου, με Υγεία, Αγάπη και Καλοτυχία!

      Διαγραφή