Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

στον μικρόκοσμο του μπαλκονιού






Αλκυονίδες μέρες κι ένα Κυριακάτικο πρωινό που μοιάζει με άνοιξη..

Εδώ, στο ηλιόλουστο μπαλκόνι απολαμβάνοντας τον απολαυστικό καφέ -στην Κυριακάτικη φλυτζάνα, παρακαλώ.
Στον μικρόκοσμο του μπαλκονιού, φτάνει αχνή η μουσική από το ράδιο του σαλονιού, ο καφές μοιάζει να ζεσταίνει την ψυχή κι ένα τιτίβισμα θυμίζει ξέγνοιαστες στιγμές.

Γλυκιά ηρεμία του μυαλού, προτού προλάβει να καταπλακωθεί από έγνοιες, σκέψεις και σχέδια για τις υποχρεώσεις της μέρας.
Πόσα τα ονειροπόλα ταξίδια του μυαλού....
Από εκείνες τις στιγμές που ξεδιπλώνουν ομορφιά μέσα από τα πιο απλά, τα πιο λίγα...

.....



Ομιλίες από μέσα που απλώνονται κι έξω.. 
Μπερδεμένη φασαρία της φαμίλιας... χαοτικοί ήχοι από ποδοβολητά και αυτοκινητάκια που τρέχουν και συγκρούονται με ντρίφτ στο πάτωμα του σαλονιού, κυριακάτικοι χαιρετισμοί της γειτονιάς, σκυλάκια που σεργιανίζουν γαβγίζοντας....
Κάθε ήχος μια ιστορία μοναχός του.

Τόσο διήρκησε η γαλήνη κι η ησυχία του πρωινού μου.. Μόλις μερικά λεπτά.... Ας είναι.
Πάω να συμβάλλω στο πρωινό που ετοιμάζει το έτερον ήμισυ, να ανακατευτώ στα ντριφτ, να χαζέψω μαζί με την φαμίλια..

Καλή κι ηλιόλουστη Κυριακή!




7 σχόλια:

  1. Σμαραγδούλα μου καλησπέρα σου. Καλή βδομάδα να σου ευχηθώ αγαπητή μου φίλη. Ελπίζω να μπόρεσες να ξεκουραστείς. Μια καινούργια βδομάδα ξεκινά μπροστά μας.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καφές στην Κυριακάτικη...φλυτζάνα!
    Αχ βρε Σμαραγδούλα! Σμαραγδούλα!
    Τι μου θύμισες! Έλεγε ο πατέρας: "Άντε μπρε κορίτσι μ’ κάνε με ένα καφέ, να χεις την ευχή μου" και συμπλήρωνε..."στη μεγάλη φλυτζάνα" κι όταν του πήγαινα την κούπα μου λεγε: "αυτό δεν είναι φλυτζάνα, είναι μαστραπάς"
    Πόσες λέξεις, πόσες αναμνήσεις, πόσα ονειροπόλα ταξίδια του μυαλού που τρέχει αντίθετα απ’ την μνήμη, μα τελικά κύκλους κάνει. Κι όταν μπορείς να ξεφεύγεις απ’ τις έγνοιες, μ’ένα καφέ στην κυριακάτικη ησυχία του μπαλκονιού, δεν το νιώθεις ευλογία;
    Να, σ’ αυτή την ζοφερή εικόνα αυτής της εποχής που ξεπουλάει όσο-όσο τα όνειρά μας, λίγο πριν τα sms, τις πρωινές ειδήσεις, τους ήχους που σε παρασύρουν θες δε θες, η θέα μιας ανθισμένης βουκαμβίλιας στο απέναντι μπαλκόνι, δεν αποδεσμεύει το μυαλό απ’όλα τα δύσκολα; Να μερώσει, να αφουγκραστεί, να δέσει το χτες με το σήμερα, ν' αντέξει το αύριο!
    Να πως παίρνεις κουράγιο να βγάλεις την υπόλοιπη μέρα! Τι λέω, τη βδομάδα ολάκερη! Δυο εικόνες και μια ξεχωριστή αίσθηση σου δίνουν άλλη δύναμη για τα πολύτιμά σου.
    Να είσαι καλά Σμαραγδούλα, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα φίλη μου
    Πέρασα να ευχηθώ καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο πρωινός ήλιος του χειμώνα είναι ένα από τα πιο ζεστά χάδια.
    αχ...
    αυτό μόνο
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτι τέτοιες μικρές στιγμές χαλάρωσης Σμαραγδούλα μου ευλογία να τις απολαμβάνεις είναι εκείνες που μας κρατάν από το χέρι σαν λένε ...θα είμαι εδώ για σένα όταν με θελήσεις!!!
    Οι αλκυονίδες μέρες που έρχονται ας ζεστάνουν τις ελπίδες μας για τα καλύτερα που θα έρθουν!!🌞
    Καλή χρονιά όπως την εύχεσαι Σμαραγδούλα μου και καλό σου μήνα 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σμαραγδούλα μου εστω και λίγο καθυστερημενα δέξου τις ευχές μου για την προχθεσινή γιορτή σου, να είσαι πάντα καλά και να απολαμβάνεις τις μικρές και μεγάλες στιγμές την στην αγκαλιά των αγαπημένων σου
    Χρόνια σου πολλά, να είσαι γερή και δυνατή πάντα !!💐🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και να, τρεις μήνες μετά ξε-κρυφτώ, και να ανοίξω διάπλατα όλα τα πορτοπαράθυρα του σπιτικού μου..

    Δεν ήταν μόνο το (πολύ, μα πολύ όμως!) πιεσμένο ωράριο δουλειάς όλον αυτό τον καιρό (τηλε-εργασία, γαρ), αλλά και οι απειρο-ελάχιστες ευκαιρίες και χρόνος όπου το πισί ήταν ελεύθερο προς χρήση ξεκούρασης (λόγω παιδιών και τηλε-εκπαίδευσης και διαβασμάτων και..και..και).

    Αναπόλησα πολλές στιγμές το σπιτικό μου εδώ, κι ήταν άλλες τόσες εκείνες οι φορές όπου κάτι τυχαίο, κάτι απρόσμενο, έριχνε μια σπίθα και ιδέα για αρθράκι εδώ.. σκέψεις της στιγμής που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας..
    Ομως, σαν νεράκι ο χρόνος τσούλαγε κάθε φορά, και η έμπνευση της στιγμής έρρεε κι αυτή και χανόταν, μαζί με εκείνες της καθημερινότητας..

    Και να, τρεις μήνες μετά, που βρήκα να ξεκλέψω λίγες στιγμές ευκαιρίας (και το πισι ελεύθερο), για να πω ένα "γεια!"..

    Μου λείψατε!
    Ολοι!

    @Γιάννη μου!
    Καλημέρα σου!
    Μπόρεσα να ξεκουραστώ (τότε). Μετά, ξανά 'τρεχάλες'.
    Μια καινούρια εβδομάδα ξεκινά μπροστά μας, πάλι.
    Και την ξεκινώ με Χαμόγελο!
    Ελπίζω κι εσύ :)
    Τις ευχές μου.

    @Αννίκα μου,
    τα λόγια σου και το σχόλιό σου με ταξίδεψαν.. Σε όμορφες εικόνες, σε όνειρα που μένουν ακόμα αλώβητα, σε ζεστές θύμισες θαλπωρής..
    Ναι, αυτά είναι όντως που σε κάνουν 'να βγάλεις την μέρα'.. Αυτά τα μικρά και λίγα κι όμορφα..
    Την Παρασκευή, λίγο πριν ξεκινήσω την δουλειά -μια μέρα σαν όλες τις άλλες, ένιωθα ότι δεν άντεχα άλλο. (Τι; όχι κάτι συγκεκριμένο --απλά έτσι, όταν νιώθεις ότι όλες σου οι αντοχές για το κάθετί έχουν πια εξαντληθεί και νιώθεις άδειος). Βγήκα στο μπαλκόνι, σήκωσα τις τέντες και κοίταξα ψηλά.(Γιατί στην πόλη, μόνο ψηλά μπορώ να απλώσω το βλέμμα). Και είδα τα σύννεφα! Το απέραντο, ατέλειωτο γαλάζιο τ'ουρανού, και τα σύννεφα να τρέχουν.. Ετσι έμεινα να τα ακολουθώ για αρκετές στιγμές. Και να 'τες οι δυνάμεις μου!
    Με νέα αποθέματα, γύρισα μέσα, έκατσα στο 'γραφείο' μου και ξεκίνησα την δουλειά..
    Σου στέλνω την πιο Κυριακάκικη Καλημέρα μου Αννίκα μου! Με καφέ σερβιρισμένο σε μεγάαααααααλη φλυτζάνα! :D

    @Κική, Καλημέρα!
    Σε ευχαριστώ για το πέρασμα (και ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση.....)
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο :)

    @Μάνια, Ξανθιά-θεά!!
    Εσύ ξέρεις καλύτερα απ'όλους μας τι σημαίνει 'χειμωνιάτικο χάδι του ήλιου'...
    Χαιρετίσματα από τον (χμ...) ανοιξιάτικο-θα-πω Πειραιά στην (..χμμμ) ανοιξιάτικη-ας-πω Μορεάλη σου!
    Φιλούδια!

    @Συνονόματη-Σμαραγδούλα-Ρούλα!
    Την πολλή Καλημέρα μου!
    Είναι όντως κάτι τέτοιες στιγμές που μας 'κρατάνε' γερά.
    Είμαστε σε φάση 'προσπαθώ-να-μείνω-αβλαβής' και 'αμφίβολο-αν-έμεινα-με-σώας-τας-φρένας' ....... Είναι μια αγκαλιά και ένα ήλιος ακόμα αυτό που σώζει την κατάσταση....
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές για την γιορτή! --Αν και ποτέ δεν είχα μάθει να την γιορτάζω.. Λίγο ότι δεν την ήξερα μέχρι τα πρώτα 20μου, λίγο το οτι πέφτουν τα γενέθλια λίγο μετά, οπότε πάντα αυτά γιόρταζα με μεγάλες τυμπανοκρουσίες! Και ξέρεις γιατί αυτό; Γιατί πέφτουν 25 Μαρτίου! Γιορτή μεγάλη πανταχόθεν!! Πώς να την προσπεράσεις έτσι; :D
    Οπότε, φέτος, ΈΞΤΡΑ τυμπανοκρουσίες-καμπάνες-παρελάσεις-τιμές-κανονιοβολισμοί-και-τα-λοιπά! Ε; ε;.....
    :D
    Ευχαριστώ και πάλι λοιπόν για τις ζεστές ευχές σου! ♥
    Και ανταποδίδω με πλατύ κι ανοιξιάτικο χαμόγελο!
    Να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου κι εσύ!


    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή