Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

ο κόσμος -ένας καμβάς



Όταν μερικές βίδες φοριούνται στην πλάτη ενός σκαντζόχοιρου,
Όταν μ' ένα μπισκότο, έχεις τον κόσμο όλο στα χέρια σου,
κι ένα τσαμπάκι σταφύλια σε ταξιδεύει ψηλά.


Όταν σε μια '90s floppy δισκέτα συστήνεις την νέα SD καρτούλα,
Όταν μ' ένα πέταλο λουλουδιού παίζεις δίσκους στον φωνόγραφο,
και μ' ένα συνδετήρα παίζεις τρομπέτα.


Όταν μ' ένα τετράδιο σπιράλ, σε αγριοκοιτάει ένας κροκόδειλος 
και με μια μπάλα νήμα φτάνεις στον πλανήτη του Μικρού Πρίγκηπα,

...τότε,.. ποιος είπε ότι τα καθημερινά αντικείμενα είναι βαρετά;




Καλό μήνα, καλά νέα, εμπνευσμένα ξεκινήματα!


14 σχόλια:

  1. Είδα τον άγγελο μέσα στο μάρμαρο και το σμίλεψα μέχρι που τον απελευθέρωσα είπε ο Μιχαήλ Άγγελος. Κάπως έτσι μικρά και ασήμαντα πράγματα γίνονται μεγάλα έργα τέχνης. Φτάνει να χεις ανοιχτό μυαλό και φαντασία και τα καθημερινά γίνονται υπέροχα.
    Καλημέρα Σμαραγδούλα!
    Καλό, δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αννίκα :)

      'Είδα τον άγγελο μέσα στο μάρμαρο και το σμίλεψα μέχρι που τον απελευθέρωσα' Πόσο υπέροχο αυτό που είπες!..
      Ναι.. Φαντασία.. Και τα καθημερινά γίνονται υπέροχα..

      Καλό μήνα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  2. Τί έξυπνα και πόση δημιουργική φαντασία χρειάζεται για να τα σκεφτεί κάποιος όλα αυτά;
    όλα το ένα πιο χαριτωμένο από το άλλο!
    Να διαλέξω δεν μπορώ αλλά μπορώ να τα απολαύσω.
    Μπράβο Σμαραγδούλα που μας τα έδειξες.

    Καλημέρα
    καλό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγαινα να διαλέξω εγώ κάτι (νόμιζα!) ..αλλά τελικά ούτε εγώ μπορώ! :)
      Οπότε ναι. Απλά τα αφήνω να με ταξιδέψουν!

      Καλό σου απόγευμα, Καλό φθινόπωρο fish eye :)

      Διαγραφή
  3. Σμαράγδα μου, παίρνουμε τις εμπνεύσεις σου οδηγό. Για τον μήνα που ξεκίνησε. Πόσο όμορφο. Στέλνω χαιρετισμούς, ευχές και τα συναφή. Και ελπίδα για μια δεύτερη μάζωξη μέσα στο Φθινόπωρο.
    Καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..'τις δικές μου εμπνεύσεις' Ωωω, Πολυπράγμονα και Πολυτάλαντε δημιουργέ;;! Με τιμάς :)

      Σου ανταποδίδω ευχές για νέες, μοναδικές εμπνεύσεις που θα μας παρασύρουν!
      Και ευελπιστώ σε φθινοπωρινό κάλεσμα!:)

      Την πιο γλυκιά Καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Βαρετά; Με τίποτα. Το καθένα χωριστά και όλα μαζί κάνουν μικρές ιστορίες φτάνει να μπορεί κανείς να τα δει μέσα από τα εκστατικά ματάκια ενός παιδιού.
    Αν είσαι μεγάααλος και τα βλέπεις έτσι κι εσύ, ε..τότε κέρδισες το στοίχημα της αιώνιας παιδικότητας.
    Καταπληκτικά!! Mε ξάφνιασαν πολύ ευχάριστα!!
    Σ'ευχαριστώ που τα μοιράστηκες Σμαράγδα μου.
    Καλό ξημέρωμα με φιλιά από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι περίεργο που το ανέφερες Μαρία μου...
      Πράγματι, τα παιδιά 'βλέπουν' τα πιο απίθανα πράγματα.. Πόσο το ζηλεύω μερικές φορές αυτό..

      Χαίρομαι που σου έφτιαξαν την διάθεση αυτά τα εικονάκια:)

      Καλό ξημέρωμα κι από μένα, με αγάπη:)

      Διαγραφή
  5. Είναι βαρετή η φαντασία όταν είναι τόσο δημιουργική;
    Κάθε ιδέα και ένα χαμόγελο, Σμαραγδένια μου και φαντάζομαι πόσο θα άρεσαν και στα παιδάκια σου!
    Αλλά το ποίημά που σε ενέπνευσαν για μένα είναι όλα τα λεφτά!

    Πολλά ΑΦιλιά καρδιάς σε όλους σας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πολλή καλησπέρα μου Άιναφετς!
      Αμα υπάρχει φαντασία, τίποτε δεν είναι βαρετό! Ξέρεις εσύ:)

      Με τιμούν τα λόγια σου, για το ποίημα. Σε ευχαριστώ..

      Ανταποδίδω φιλούδια!!

      Διαγραφή
  6. καλημέρα και καλώς βρεθήκαμε
    εύχομαι σε μια ευχάριστη επικοινωνία
    εάν θέλεις, πέρνα μια βόλτα και από το δικό μου σπιτικό
    να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική Κωνσταντίνου και καλωσήρθες στο σπιτικό μου!
      Χαίρομαι που σε γνωρίζω -φυσικά και θα περάσω και από το σπιτικό σου να κεραστώ :)

      Εις.. το 'επαναδιαβάζειν' και καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  7. :) άσε με άσε με και έχω ένα σωρό εργασίες και φέτος Έχω τρελαθεί να ψάχνω τέτοια για τα σποράκια μου Αρχίζουμε 21 Σεπτεμβρίου και αν δεν είμαι έτοιμη την έχω βάψει!!!!
    Αγκαλίτσα; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, βέβαια!! Ολο το καλοκαίρι αλώνιζες ανά τον πλανήτη, τώρα έχεις ένα σωρό εργασίες! :))

      (τι κρίμα που δεν είχα σκεφτεί όταν συναντηθήκαμε να σου έφερνα, να σου χάριζα κάτι 'ελλαδίτικο' για να έχεις στο σχολείο σου, να μας σκέφτεσαι κι εμάς, να το βλέπουν και τα μαθητάκια σου, να λένε 'ωωω, κα Μάνια, αλήθεια πήγατε Ελλάδα;!' και να εντυπωσιάζονται! --όταν το σκέφτηκα ήταν πια πολύ αργά...) Anyway, next time for sure :)

      Λοιπόν, αν θέλεις τέτοια εικονάκια, μπορείς να 'βουτήξεις' και αυτό εδώ, και να σου στείλω και μερικά ακόμα με το ηλεκτρονικό περιστέρι!ok?

      ΝΑΙ!-ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ!-ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ!-ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ!-ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ!!
      (ρωτάει κιόλας!...) :)

      Διαγραφή